Gog morgon.

Idag vaknade jag innan klockan ringde och tro det eller ej men jag känner mig ganska utvilad.  Hade mycket på huvudet igår och kännde mig smått stressad över vissa saker men hoppas att jag kan släppa det idag och fokusera på annat.

Igår hade jag möte ute på Heron med mina kära kollegor och det gick jätte bra, så himla skönt nu när alla butiker är fulltagliga och vi kan börja köra på riktigt igen då det har fattats personal och koordinatorer, men inte längre.

Idag jobbar jag till 16.30 sen blir det hem och ska nog höra av mig till min finaste Em om hon har lust att ses en stund.

Nä nu börjar klockan att ticka dags att göra sig vacker.




Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback