Home sweet home.

Har nu äntligen kommit hem efter en fullspäckad dag i Uppsala. Jag har t.o.m gosat bebis ( chefens bebis)  och det är ju så sött med en liten, vill ha!!!

Det har varit en riktig lärorikdag vi har fått en massa saker gjort och uträtt och det känns väldigt bra, plus att vi inte bara har bra butikspersonal utan våra kontorsnissar på kontoret är super trevliga, hoppas att det blir fler turer dit.

Mitt i allt så kom jag även på mig att jag även tog på mig lite mer saker än vad jag kanske har tid med och jag vet inte hur jag tänker ibland men det blir säker bra i slut ändan, det är ju iallfall roligt och jag älskar mitt jobb och förhoppningsvis så kommer det inte att bli några problem.


Hoppas ni har haft en bra start på veckan för det har jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback