Ja du....

Dagen började inte så bra som jag hade hoppats. Morgonen började med stress och dataproblem på jobbet men lite senare på eftermiddagen vart det betydligt bättre och jag hade svårt att lämna min kollegor när det var dags att röra sig hemåt då jag hade kommit till en punkt på dagen att jag hade roligt och ville jobba med dom istället för att springa runt och virra omkring pratades i telefonen eller stå framför kassan och lösa en massa problem, men var ju tvungen att hämta barnen mina.

Kvällen har varit lugn och jag har haft sällskap av min underbaraste vän Em och det var väldigt behövligt då jag behövde stressa ner och på nått sett så ger hon mig ett lugn och får mig på andra tankar, så ikväll satt vi i köket och pratade massor medan vi sippade te och nu känns det som om jag kan andas igen ( så tack för det finaste du)
Nu är det dags att lägga sig i sängen och försöka få en god natt sömn för imorgon är det fredag och en ledig helg på börjas, hoppas på sol och ett gott humör hela helgen.


Sov gott  sötnosar ;-)

Kommentarer
pempa säger:

Tack för god mat och mysigt sällskap gumsan. Löv u!

2011-03-17 | 22:11:01
Bloggadress: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback