Känner lugnet.

Åh va jag njuter nu. Har satt mig mig i soffan tevattnet är på och barnen snart i säng (hoppas jag ).
Vi kom hem för ett litet tag sen, det blev sent idag då hjärtat klev på sitt pass vid sju och jag klev av mitt vid halv så barnen fick följa med in till stan för att sen följa med mig hem, blev en liten sen roadtripp för dom men vad gör man då när det krisar ?  dom tycket iallafall att det var roligt.

Imorgon är jag ledig och känner verkligen i kroppen att det är behövligt, den gör ont och huvudet hänger inte riktigt med "då tänker ni det brukar den väl inte göra ;-) " men värre än vanligt faktist, så lite lugn och ro sitter fint på agendan imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback