Over & out.

img_4527 (MMS)

Kalaset gick väldigt bra men kan säga att jag var helt slut efter allt spring och ljudnivån som låg på topp i hela två timmar. När det var dags för vuxenkalas var min hjärna bortkopplad men jag fick en super fin väska av min bästa vän Em samt ett roligt sällskapsspel. Av svärmor och finaste svägerskan fick jag fina ute/inne korgar som jag kan döda blommor i som dom så snällt sa :-). Av släkten fick jag och hjärtat bidrag till greklandsresan och kan glatt säga att det inte är mycket kvar nu. Imorgon ska jag upp till Uppsala med dom andra butikcheferna och röja lite så det ska bli spännande med en liten roadtrip så där på morgonkvisten. Nä nu är det dags att slumra in så jag orkar morgondagen puss på er och god natt swetties.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback