Melodifestivalen 2011

Jaha då var det dags för finalen på melodifestivalen på Lördag och jag har ingen aning vem jag hejar på i år. Kommer nog inte änns ihåg vilka låtar som gått vidare,minnet är bra men kort. Vet att det är långt kvar till på Lördag men är redan taggad. 

Men iallafall Melodifestivalen= bubbel och mys så jag undrar vad man ska planera till denna kväll, Blir det en vanlig kväll hemma, bortbjuden eller kanske t.o.m ställer till med mys här hemma, vem vet skulle i för sig vara väldigt mysigt att ta sig ner till mina föräldrar och mysa där då det var evigheter sen.

Kan ju ialla fall säga att min dotter hejar stort på sin favorit Erik Saade så får jag ingen egen favorit hakar jag nog på hennes , för han är ju iallafall söt ;-)

Här är han från förra året men låten Manboy som jag tror har spelats på repeat i alla barns rum!



Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback