Ja men hej då :-)

Kan så mycket som att säga att jag har haft en riktigt stressad vecka, inte så mycket fysiskt men på nått sätt så är det som vanligt att jag inte kan släppa och då snurrar det i huvudet 24 tim om dygnet.

Iallafall jobbmässigt så tror jag att det kommer att bli toppen bra bara vi kommer dit vi ska vara och jag kan släppa allt som jag just nu håller på med, för nu händer det grejer på företaget :-).

Imorgon är dagis stängt och då ska fis få följa med mig till jobbet och även till morgonmötet jag ska ha med de andra BC-cheferna och the big boss, hon är super taggad och längtar väldigt mycket. Kevin ska på pyamasparty imorgon hos han klasskamrat Jasmin och samma där, han är super taggad.

Vad mer som händer i helgen vet jag inte men kan säga att jag någon dag ska krama på min underbaraste vän som kommer hem från sin Greklands resa.

Se you later



Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback