Känner lugnet.

Sitter och njuter av ett glas Oboy, rostad macka och Ronja Rövardotter på tvn. Idag är jag ledig och det betyder att jag ska ut i det fina vädret och bara känna lugnet sedan blir det nog middag inne i stan med våra kära vänner.

Var även ledig igår och då fick Linnea vara hemma med mig och vi åkte och slängde glasflaskor, renasde på altanen jag planterade t.o.m mina påskliljor. Sedan åkte vi och hämtade Kevin i skolan och fick med mig deras Kusin också. 

Vi åkte och pantade burkar på willys och det blev faktiskt 156 kronor och dom åt vi upp på Oasen med fina svägerska och kusinerna. 

Hemma hos svägerska kom min kusin och Paprik förbi för att invänta hjärtat som skulle plocka upp barnen och bilen så det blev lite bubbel och vin och en taxi hem runt tolv tiden.  

Nu är det dags för kaffe och väcka hjärtat :-) 


Hoppas ni få en underbar dag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback