Då var dagen här...

Ligger i soffan och tittar på Ranpunzel med Fisen och killarna ska gå ut och leka. Njuter av en kopp camomillte och hoppas på att mina nerver lugnar ner sig, känner mig smått stressad och humöret är inte riktigt på topp.
Ikväll är det Ladies night och innan dess ska Linnea på kalas och det måste inhandlas en present, sedan måste jag in till jobbet och hämta ett par skor som jag kanske ska ha ikväll plus att jag måste bestämma mig vad jag ska ha på mig.
Just nu står det mellan tre par klänningar
En blå
En svart
En pärlemovit
Är även smått sugen på att ha byxor men har inget fint att ha till upptill.
Ska försöka ta det lugnt ett tag till sedan är det bara att börja dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback