Galen måndagsmorgon

Kan ju säga att min dag inte började på det bästa sättet. Klockan ringde vid halv sju och på nått sett trodde jag att jag hade mer tid än vad jag hade. Så barnen fick frukost framför Bolibompa vi klädde på oss i lugn och ro till vi ska börja gå till skolan runt 7.40 och inte bara att vi hade bråttom till Linneas skolfotografering jo utan mitt i allt kommer jag ju på att utbildningen på jobbet börjar 8.30 inte 9.00 och fast jag ändå påminde en kollega tidigt på morgonen så glömde jag helt bort det och inte bara det utan jag har nu letat efter mina hemma nycklar i 2 timmar och är äntligen på väg till jobbet 2 timmar försent.

Hata måndagar det är inget för mig

Bjuder på en bild på Kevin och hans kusin Lucky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback