Helt fantastiskt...

Jag har haft en helt fantastiskt helg och det känns i hela kroppen.

I lördags hade vi kusinen Lucky övernattandes och jag var beredd på fullt ös men dom var så himla snälla och lugna så där blev det en lugnkväll hemma.

Lördagen bestod av stanbesök, badkalas och LADIES NIGHT.

Höjdpunkten där var att Brolle var med som bara några timmar innan blev pappa och hela Globen grattade honom. Dom körde riktigt bra låtar iår och efter globen körde vi vidare mot ett ställe och fortsatte festen.

Söndagen började lugnt men efter att ha försökt att hitta kakel så åkte vi hem till finaste svägerskan, jätte mysigt känns som om det var månader vi sågs.
Till kvällen var det dags för Britney Spears och SHIT va bra det var. Jag blev glatt överraskad och hela Globen rockade.

Så nu efter en händelserik helg är jag på väg till jobbet, ögonen hänger och jag tror jag skulle kunna somna stående men som min käre vän Em sa så får jag leva på energin och se tillbaka hur jäkla bra det var.

Puss på er .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback