Ut i vår hage..

Har nu kommit hem mätt och belåten från moster. Det var väldigt mysigt att träffa släkten då jag inte sett dom sen i sommras.
Nu ska mannen min börja måla vårat kök och jag ska sätta mig och börja med barnens läxor då vi oftast inte hinner det på vardagarna. Både vi och barnen tycker att det bara blir stressigt då vi inte är hemma förns sex och då ska det lagas mat och sedan är klockan mycket och barnen är trötta, så nu ska vi testa att redan göra klart läxorna på söndagen.
Idag var jag, Fis och Em på en promenad i Ågesta och tittatde på korna medan killarna var i hockeyhallen och det var riktigt skönt att vara ute i friska luften, måste börja ta mig ut oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback