Söndag...

Har precis satt min ner i soffan efter att ha dammsugit och torkat mina golv.
har under de senaste dagarna vaknat men en jobbig bakis känsla i kroppen vilket är konstigt då jag inte har droppe alkohol i kroppen. Funderar på om det kan vara för man sover dåligt.

De senaste nätterna har jag drömt om min brudklänning är inte helt hundra på att jag fått rätt design eller inte sedan så är jag smått nervös över min och hjärtats resa den 3 maj.

Smått nervös för att flyga gravid men super taggad över att få spendera en massa härlig tid med mitt hjärta.


Idag kommer barnens kusin Lucky hit och leker ett tag och jag funderar på om man ska hitta på något med alla barnen men plånboken är ganska tom just nu så vi får se vad som görs.

Nu ska jag fortsätta att städa lite om jag inte somnar på soffan först :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback