Sista uppdateringen 2012.

Ja nu var det ett tag sen man bloggade och det beror väl mest på att jag har hittat Twitter som jag fastnat väldigt mycket för.

Julen har varit hur bra som helst vi firade den uppe i stöten med hjärtats familj och det blev skidskola för barnen bastu och god mat för oss vuxna m.m.

Efter vi kommit hem har vi umgåtts med vänner och har blivit middag bio och hårfärgning. Var på bio i går med svägerskan och Flisan, breaking dawn part 2 och den var precis som mina förväntningar FANTASTISK.

När jag kom hem kom Jess över för lite mys och slingning så igår var en jätte bra dag och den blev bättre när lilla Maxen valde att sova hela natten från ca 22-8.30. Mitt hjärta ler inombords.

Idag är det sista dagen på år 2012 och det ska firas med middag hemma hos oss med en massa fina vänner.

Hoppas ni får ett fantastiskt nyår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback