Då var det dags.

Idag händer det. Yasuragi here we come, tog bara två år att få det gjort :-)

Jobbar först till 16.15 sen hämtar hjärtat upp mig. barnen ska få sova hos våra undrabara vänner och dom har nu tjatat i en hel vecka på att det ska bli lördag så även dom kommer att få en fantastisk dag/kväll.

Just nu kämpar jag med mina hormoner och det kan jag säga är inte lätt, det har gått så lång att jag faktiskt grät offentligt igår på pendeltåget, det gick liksom inte att hålla det inne.

Ska det verkligen vara så ?

Måste ju också nämna att man får en badkläder på yasuragi och tanken på mig i en badräkt får även mig i ett gott skratt men nä tror inte att det kommer att hända har packat ner tre bikinin i fall att ;-)



Ha en underbar lördag mina vänner

Kram på er

Fick en liten sommarkänsla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback