Jobbig natt

Idag är jag så sjukt trött, natten har varit hemsk.
Har legat och vänt och vridit mig ungefär hela natten av smärta i rygg och i höft.

Det känns ändå okej av att inte sovit så mycket men så fort jag blir trött så blir mitt humör hemskt, kort stubin och allt känns irriterande, precis allt.

Idag står bio med barnen på schemat vi kommer se Ice age 4 med svärmor och svägerskan och alla kusiner så jag hoppas att humöret lägger sig till dess.

Nu är det bara en vecka kvar till flytt och jag börjar faktiskt bli väldigt nervös fast på ett bra sätt då våra kära barn behöver större utrymme för att inte slå ihjäl varandra och jag längtar till och få börja fixa och bo in oss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback