Söndag.

Igår hade jag min kära pappa över för att hjälpa oss med lite rörarbeten. Jag bjöd han på mat och vi bara umgicks medan han då jobbade :-)
 
Vi träffas inte så ofta så när det blev en halv dag så kändes det super mysigt. Även barnen tyckte det var roligt att se han och tjatade på att få komma till honom och hälsa på.
 
Nu är det bara 4 dagar kvar till lillebror ska komma och stressen över vårt hem växer.
På onsdag kommer det en snickare som ska börja med Kevins rum, förhoppningsvis så blir vi klara med Linneas rum imorgon.
Jag ska även ringa en målare idag som kanske ska komma och fixa vårt sovrum samt vår hall då det var för mycket jobb att hinna fixa med själva, vet inte när han kan börja men har sagt att det behövs omgående.
 
Sedan när rummen är klara så ska det läggas golv både uppe och nere men nere har vi tagit hjälp.
 
Som sagt det är just nu fullt upp men samtidigt så kommer det att bli super fint när allt är klart.
 
Idag blir det att åka och shoppa lite tror jag tror även att min käre mamma ville följa med.
 
Hoppas ni får en härlig söndag det ska jag försöka ha :-)
 
 
Pöss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback