Dagens planer.

Idag är det Fredag och bara här om dagen kom jag på att det är den näst sista helgen vi bor i denna lägenhet för inte nu på måndag men nästa så flyttar vi och nästa helg kommer vi vara ner packade. 
 
Och med det så kände jag att jag var tvungen att göra nått så i kväll ska vi ha grillafton hos oss med våra kära vänner vi blir runt 9 vuxna och 5 barn och jag har ingen aning om hur vi ska få plats men finns det hjärterum så finns det sjärterum ( eller hur det stavas ).
 
Ska bli så mysigt att träffa alla då det inte har blivit så ofta under de senaste månaderna, inte alla tillsammans iallafalll.
 
Nu på dagen ska min underbara svägerska med barn komma hit och fika lite men innan det ska jag nog försöka att plocka och städa lite ( om jag orkar)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback