Lördag...

Vad är det med detta jäkla väder!

Det är slutet på Juni och soltimmarna för denna månad är ju lika med noll.

Gårdagen var helt fantastisk även fast min rygg värkte till hundra så var jag så glad att alla kunde komma och det kändes så härligt att få skratta och ha allmänt trevligt då det har varit lite dåligt med det på sista tiden.

Så tack alla mina fina vänner för att ni gav mig en underbar kväll.

Snart så syns vi igen men då blir det inflyttningsträff instället för uttflyttning så det ger oss yttligare en chans att träffas och ha det trevlig ihop.

Eftersom vädret är som det är och jag känner mig ganska så rastlös så funderar jag på vad man kan hitta på och just nu står bowling på listan. Vet inte riktigt vilken tid jag tänkt än men senare på dagen och den som vill följa med är så välkommen.


Puss på er alla och ha en fantastisk Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback