Midsommar...

Om bara två dagar är det midsommar och min lilla Fis fyller sju år.

Dagen kommer bestå av en massa mys med min familj och kära vänner.

Om det är nått jag älskar med midsommar så är det tiden man tar med sina nära och kära där man firar in att sommaren har kommit.

Under dagen/kvällen kommer vi att vara i Vidja, där vi kommer att ha picknik nere vid stranden och dansa runt midsommarstången
( vet dock inte om barnen vill dansa då dom börjar bli stora ) men hoppas lite på att dom tycker det är mysigt.

Själv så kommer jag nog att sitta där jag sitter på filten och inte kunna röra mig så mycket mer.

Runt eftermiddagen är vi bjudna till ett jätte trevligt värdepar där vi kommer att leka,grilla och bara ha det helt fantastiskt
(hoppas på sol och värme.)

Åh vad jag längtar!!!


Kommentarer
Pempa säger:

DeT kommer att bli awesome!!

2012-06-20 | 16:44:11
Bloggadress: http://www.pempa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback