Dags att rycka upp sig...

Det har varit mycket tråkigheter här på bloggen och jag har haft det väldigt jobbigt de senaste veckorna, men nu är det slut på det.

Jag ska bli positiv och glad igen och inte låte det som hänt trycka ner mig, för jag vet vad som är rätt och jag ska inte låta nått som det här sänka mig, även om jag måste släppa vissa saker men det kommer väl med tiden.

Kan ju säga att jag absolut inte ska vara lika godtrogen som jag tidigare varit och bara sett gott i allt utan jag måste börja öppna ögonen och se allt för vad det igentligen är.

Dagen började iallafall med att jag åkte och lämnade in bilen på lagning och sedan blev det en promenad till tåget för att åka hem.

Jag har spenderar hela förmiddagen med att rensa och sortera alla räkningar från 2008 och framåt. Känns riktigt skönt att få ordning på det så nu ligger alla räkningar sorterade i år.

Klockan 12.40 är det dags för lilla fis att besöka tandläkaren och efter det kanske det blir en liten tripp till Farsta för att träffa upp svägerskan för lite shopping, måste bara se upp då mitt lilla shoppingsmonster är med :-)

Solen skiner och humöret är faktiskt på topp för en gångs skull så ska nog fortsätta med att försöka packa lite inför flytten, böcker, foton osv.

Ha en underbar Torsdag för det ska jag försöka ha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback