Bränna fett eller var det fläsk.

Jag har faktiskt gått och köpt mig ett gymkort på Flex. Så nu hoppas jag att jag tar mig i kragen och börjar bränna bort allt fett som inte ska vara där det är.
 
 
Motivationen är väl sådär måste jag säga, känner mig fruktansvärt lat just nu och har inte lust med mycket förutom att typ sova men det hoppas jag vänder när man väl kommer igång och tanken är väl att jag ska ta mig dit på onsdag och till en början hämta ut kortet men kom på att jag inte har några träningsskor eller kläder så får se hur det blir med den biten, måste iallafall fixa skor känner jag.
 
Det ända jag kan säga är väl be mig lycka till för det kommer jag att behöva.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback