Godmorgon Söndag!

Just nu ska jag ta mig en kopp kaffe och slå på en film, Magic Mike blir det !

Igår blev det myskväll hemma med barnen och kusinen vi gjorde egna pizzor och kollade på Ice age 4 och bara tog det lugnt.

När barnen lagt sig så slog vi vuxna på filmen Rock ages (om den nu stavas så)
och jag är ju inte så förtjust i rockmusik men gillar musikaler och den var faktisk väldigt bra, samt att jag förvånade mig själv med att jag kunde fler låtar än vad jag trodde.

Idag skulle jag på underbarabarn mässan med Cicci men det blev ändrade planer och så kan det ju bli, som tur är så kommer den ju nästa år igen och jag ger det en ny chans.

Planen idag blir nog Ikea och köpa blommor och gardinstång till mitt nymålade vardagsrum. Sen hoppas jag att kunna fortsätta med projektet barväggen den sista biten av vardagsrummet :-)

Ha en fantastik Söndag allihop.

Puss !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback