Horn i pannan....

Så jävla arg!!!

Beställde ju IPhone 5 för ca en månad sen och skulle bli en av de första som fick den, men dom puckona skickade mig en 4S istället och sa att dom skickar om 5:an till mig.
Så nu har jag gått och väntat i ca två veckor på att avin ska dyka ner i brevlådan och jag ska kunna hämta ut min telefon men det har liksom inte hänt så jag ringde Telenor idag och blev inte speciellt glad över vad dom hade att säga.

Jag måste vänta i 4 veckor på min telefon då dom gör om ordern när den felaktiga varan kommer in och då blir det som en nybeställning vilket leveranstiden blir 4 veckor.
Jag kan säga att jag kokade och jag brukar inte vara otrevlig i telefonen men han fick höra kan jag säga.

Kompensationen för detta blev en gratis månad men jag sa det om jag hittar den snabbare någon annanstans så går jag dit och säger upp mitt abonnemang.

Sjukt irriterande !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback