Tröttare än tröttast...

Kvällen i går bestod av en väldigt ledsen och missnöjd liten lillebror så han hamnade brevid mig i sängen under natten tills det var dax för att en annan liten skrutt att komma upp och hon klagade redan då på halsen men hade ingen feber, så då flyttades lillebror till sin säng och en stor linnea hamnade brevid mig.
 
Eftersom hon sedan känndes pigg på morgonen och inte hade feber så fick hon pröva gå till skolan men blev hem ringd efter två timmar så nu sitter vi här i soffan med diseny channel och tar det lugnt. Jag kan knappt hålla upp mina ögon efter natten och ryggen och nacken värker till hundra och humöret är skit. 
 
Jag funderar på hur vi ska göra med Kevins dans men det löser sig säkert har bara ångest över att vi inte var där förra veckan. 
 
Nu ska jag försöka vila en stund för snart vaknar lillebror....
 
 
Lilla Linnea !!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback