glädjefylld vecka.

Denna vecka har varit en härlig vecka.
 
I Måndags var jag och träffade en gammal vän som jag inte sett på ett år och det var super mysigt. 
I Onsdags var gamla granne här och drack lite kaffe och på kvällen kom svägerskan och hennes familj på lite fika vilket var väldigt trevligt och spontant. 
I Torsdags hade jag frukost dejt med min fina vän Em något jag hoppas på att det blir flera gånger då det känns väldigt lyxigt att ses så där på vardagen och ha lite kvalitetstid bara hon och jag.
 
Idag kommer Lie och Lucky hit och ska fredagsmysa med oss, hjärtat ska på after work så det blir bara vi här hemma och innan dom kommer så ska lille skrutt rida.
 
Så veckan har varit fylld med nära och kära och har inte känt mig ensam för en sekund :-)
 
Jag är så tacksam för alla mina fina vänner !!!
 
Bjuder på en bild från vår kräftskiva.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback