Den nya kosten.

Nu har jag hållit min nya kost i sex dagar och än så länge har det gått riktigt bra. Äter runt 1000 kalorier om dagen när jag börjar träna ska jag äta lite mer.

Klockan ringer var tredje timme och jag äter ca fyra mål om dagen, förut han jag ned ca ett.

Vågar inte tro att jag har gått ner än men jag kan säga att magen min mår så mycket bättre.

Förut har jag känt mig svullen och plufsig men nu mår magen ganska bra.

På torsdag ska det vägas och mätas på nytt så då håller vi tummarna.


Kommentarer
Nathalie Widerberg säger:

Härligt att höra gumman - stor omställning för dig som ätit så oregelbundet! Att magen mår bra & att DU mår bra är det viktigaste, vikten kommer komma på köpet när träningen nu kommer igång! Ses imorgon för genomgång <3

2013-01-15 | 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback