Ekonomisk konkurs...

Jag har ont i hela kroppen, hur ska jag göra med mina barns hobbyn, fritidsyssla.

Räkningarna har kommit och jag har ingen möjlighet att låta de båda göra det dom gör.

Linnea rider och hon älskar det.

Kevin dansar och han är fantastisk på det.

Men som ekonomin ser ut just nu kan jag inte betala för allt.

Jag måste lägga ut ca 6000:- på en och samma gång och har ingen möjlighet att spara upp den summan.

Förstår inte hur det ska gå runt, har just nu knappt pengar till mat i slutet av månaden och det känns som om räkningarna bara växer.

Hur gör man ? Hur har man råd att låta barnen ha en hobby, fritidsyssla ?

Väljer man de billigare alternativen fotboll,handboll kanske simskola m.m

Vill vara gråta inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback