Nu ska fettet bort!

Idag börjar kampen på att gå ner mina 10kg fram till sommaren, 
Första målet är 5-8kg och det ska bort till bröllopet den 18 Maj. 
 
Jag har ju turen att jag har en vän/familj som är personlig tränare och snäll som hon är så har hon tagit mig under hennes vingar som bröllopspresent. 
 
Så nu kör vi räkna kalorier och träna 3-5 dagar i veckan och jag är super nervös. Nervös för att jag inte ska ha drivet till att verkligen äta det jag ska eller inte ta mig iväg att träna. 
 
Mitt liv som förut bara bestod av att vara hemma och mysa och ta hand om Max har plötsligt blivit fullt med jobb, träning och disiplin. 
 
Och jag tror det kommer bli super bra men just nu är jag bara nervös..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback