Skärtorsdag....

Idag ska det pysslas.
Först ska jag spraymåla mina soffbord vita sen tänkte jag göra ljusluktor med barnen och dricka påskmust.
 
Funderar på om vi ska testa vår muffinmaskin också när vi ändå är i gång. 
 
Ska bli så mysigt att vara långledig med hela familjen och att det ska vara fint väder är ju bara ett plus...
På påskafton kommer släkten och jag fyller även år vilket jag typ glömmer bort var tredje minut, kanske ska försöka ge mig på att baka påsktårta eller nått... 
 
Ananaspaj lät ju himla gott om inte annat....
 
Hoppas alla ni får en härlig påskhelg för jag ska mysa till tusen.....
 
Bjuder på en gammalt påskpyssel bild, Kevin och Linneas kycklingar .
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback