Drömmen.

I natt drömde jag nått sådant hemskt att när jag väl vaknade till ville jag inte somna om.

Jag drömde att jag råkade mörda min man med att sticka en kniv i honom och sedan lämna honom så han förblödde..

Vill bara börja gråta när jag tänker på det, har ingen aning om varför jag drömde detta.

Efter jag råkade hugga honom med kniven så flydde jag och när jag väl fick samtalet om att han var borta så kom jag på vad som hade hänt och att jag aldrig mer skulle få träffa honom fick jag panik och tårarna bara forsade, även sedan i vaket tillstånd.

Vill aldrig behöva tänka på att aldrig få se eller hålla honom nära mig, så varför drömde jag detta, är typ rädd för mig själv efter det här.

Är det någon som vet vad det kan betyda ?
Är jag sjuk i huvudet eller kan det vara något annat ?

Kommentarer
Pempa säger:

Du är inte sjuk i huvudet. Det är bara uppdämd frustration som kommer ut ihop med en enkel påminnelse om att du älskar honom och aldrig vill leva utan honom.

2013-10-09 | 15:35:17
Bloggadress: http://www.pempa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback