Helgen.

Har bjudit på en massa mys. 
I Fredags var det ikea och shoppingrunda med Em blev även bullfika stallet när Linnea red. 
På kvällen blev det idol med barnen, eller en stund iallafall dom valde att strunta i mig och lägga sig i Kevins säng och kolla vilket betydde att dom somnade efter kanske 10min. 

I lördags vad det lekdags med Frånk, jag och barnen åkte och hämtade upp henne för att åka till Auqvaria på Djurgården. Där blev det titta på en massa fiskar och fika. 

Kvällen bjöd på en fantastisk middag på bakfickan på la cuccaracha med Em, Frånk och Flisan. Vi åt tapas och drack fantastik sangria. 

Igår var det slapp dag och jag följde med Em och lilla Stella på en promis till trångsund för att få röra lite på mig och att få lite luft. 

Idag är jag trött men har haft en fantastisk helg med mina barn och mina vänner. 




En helg kan nog inte bli så mycket bättre än vad den här har varit. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback