Året 2013....

Då har 2013 passerat och detta år har gett mig så mycket glädje, skratt och minnen.
Det ända som gjort mig väldigt ledsen i själen är bortgången av vår käre Bosse, Min mans farfar och den ända farfar jag känt.
 
Under året har jag hunnit med att bli Fru Färenstedt, jag har hunnit med några fantastiksa tjejkvällar, underbar sommar fast med en massa jobbande.
Jag har sett min man och moster hopp ur ett plan på 4000meters höjd, samt firat hans och min systers 30 års dag. 
Jag har fått min bästa vän med sambo som grannar och även fått dela deras underbara glädje när dom fick ta hem deras Staffe Stella som har fått en väldigt speciell plats i mitt hjärta. 
 
Ja jag kan nog fortsätta ett tag men nu blickar jag framåt mot ett lika fantastiskt 2014 med nya utmaningar och förväntningar. 
 
Nu är det dags för mig att tvinga mig i säng för om det är nått som pågår 2014 så är det sömnbrist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback